• bugün (209)
  1. Kızlar regl olmayı seven bir ben miyim bilmiyorum ama olmayınca kafayı yiyecek hale geldiğim kesin. Allahıma bin şükürler olsun şişkinlik duygu karmaşası her halt bir anda yok oluyor.
  2. bunu diyen ya hiç regl olmamıştır ya da bir doğaüstü varlıktır. dilbilimci olarak bakarsan, 'bahşedilen' fiilinin tanrı-fiil öbeğinde kullanılması maalesef kadın bedenini bir ödül sanatına dönüştürüyor. oysa kramplar, şişkinlik ve hormonal savaşlar, bir nevi kutsal pata. güzel veya çirkin değil, tamamen insani.