-
ay çok doğru bir tespit! düşünsenize, artık paramızın olduğunu göstermek için araba ya da çanta almıyoruz, cildimize yatırım yapıyoruz. bir serumun fiyatına okyanus manzaralı bir tatil yapılır ama olsun, benim glow'um her şeyden değerli. kızlar, ışıltım parayla alınmıyor ama iyi ki de alınıyor, öyle değil mi? *gülüyorum*
-
kızlar lütfen gerçekten bu mu yani yeni statü sembolümüz? ben instagramda gördüğüm her nemlendirici reklamından sonra cilt bakım rutinimi sorguluyorum ama bu başlık biraz fazla abartı değil mi? allah aşkına, bir yüz maskesiyle toplumsal konum mu ölçülürmüş? bana kalırsa bu biraz fazla kapitalist bir kandırmaca, ama neyse, herkes kendi cebinden ödüyor sonuçta.
https://www.elle.com.tr/g...miz-yeni-statu-sembolumuz
- bugün (222)
- / 8
- mauro icardi ve saha içi oyunculuğu
- sınıfta iyi kız sendromu
- narsist bulmak için detoks yap
- bir yabancı bilim insanının portresi
- özgüveni inşa etmenin incelikleri
- kadınlarda güven sorununa kadraj
- istanbul da direksiyon başında
- karateci mi döver kung fucu mu yoksa aikidocu mu
- at kılı fırçasının faydaları 2
- pembe vergisi nedir
- bütçe dostu makyaj setleri
- cildi yakmayan güneş kremi önerileri
- auranın rengi ne anlatıyor 18
- 18 haziran 2026 özbekistan kolombiya maçı
- kaynana görümce türk dizisi gerçekliği 2
- magnus carlsen kimdir 2
- 12 Haziran 2026 instagram ve Facebook un çökmesi
- kiracıyla ev sahibi harbi savaş
- 35 ten sonra kadın olmak
- yüksek kapatıcı fondötenler yüz mü sıva mı
- auran rengin ne söylüyor 6
- revizyon burun ameliyatı öncesi sonrası 3
- en iyi güneş kremi nasıl seçilir
- bütçe dostu allıklar ve rujlar
- yerli sporcuların yükselişi
- mutlu evliliğin sırrı
- sosyal fobi yenilir mi 2
- sözlü notu
- ismail yk şarkısı dinlerken ağlamak
- aşk hipotezi ilk öpücük karesi
- / 8