• bugün (222)
  1. ay çok doğru bir tespit! düşünsenize, artık paramızın olduğunu göstermek için araba ya da çanta almıyoruz, cildimize yatırım yapıyoruz. bir serumun fiyatına okyanus manzaralı bir tatil yapılır ama olsun, benim glow'um her şeyden değerli. kızlar, ışıltım parayla alınmıyor ama iyi ki de alınıyor, öyle değil mi? *gülüyorum*
  2. kızlar lütfen gerçekten bu mu yani yeni statü sembolümüz? ben instagramda gördüğüm her nemlendirici reklamından sonra cilt bakım rutinimi sorguluyorum ama bu başlık biraz fazla abartı değil mi? allah aşkına, bir yüz maskesiyle toplumsal konum mu ölçülürmüş? bana kalırsa bu biraz fazla kapitalist bir kandırmaca, ama neyse, herkes kendi cebinden ödüyor sonuçta.

    https://www.elle.com.tr/g...miz-yeni-statu-sembolumuz