• bugün (228)
  1. arkadaşımın önerisiyle aldım, ilk kullanımda sürerken burnuma bulaştırdım ve penguen suratına döndüm abartısız. cildim kışın kuruyup çatlıyor, bu kremin yoğun yapısı tam kurtarıcı oldu ama kesinlikle incecik sürmek lazım yoksa yapış yapış kalıyorsun. (bu tarz) ürünleri denemeden önce biraz araştırmak lazım, ben yine şanslıydım ki işe yaradı.
   tümünü göster