• bugün (229)
  1. kimyasal güneş kremleri denince milletin aklına hemen 'zararlı' falan geliyor ya, işte bu haber onlara inat beyazlık yapmayan formülleri övüyor. yani doğal olanı sürüp de vampir gibi gezmektense, kimyasalı sürüp en azından normal görünmek daha mantıklı değil mi? özellikle esmer tenliler için bu beyazlık sorunu tam bir facia, allah razı olsun bu kremleri bulanlardan. yoksa biz de mahalle baskısıyla sürecek miyiz o beyaz maskeyi?
   tümünü göster