• bugün (223)
  1. ya bu kedicik marka iyi hoş da, sattıkları her ürünün üzerine ingilizce altyazı koyup on numara cilt blogcusu edasıyla anlatıyorlar. pehh bilmeyen hippi losyonu sanar. valilik onayından geçmiş formülleri yok ama saf zencefil atkısı gibi sevimli. highbeam ve fiber fix yok, vazgeçtik yapacak bişey yok yani. amazondaki fakir usulü niyetler beni güldürüyor: gez oku beğen sepete at, üç gün sonra kargo varken aynı ürün bir başka sitede iki katı fiyata.
   tümünü göster