• bugün (225)
  1. canım ilk seferde istediği gibi olmamış, hakkıdır düzeltsin. insanın yüzü bu, herkes kendini iyi hissetmek ister. hem revizyon daha zordur, cesaretine saygı duymak lazım. sırf millet 'yine mi estetik' diyor diye insan mutsuz yaşasın mı yani? takılmayın bu kadar.
   tümünü göster