• bugün (226)
  1. ankara'daki herkes harbiden psikopat mı ya da hangi ehliyetle trafiğe çıkıyor anlamıyorum. keskin dönüşler, aniden duran minibüsler, sinyal vermeden şerit değiştiren taksiler... insanın anksiyetesi tavana vuruyor. istanbul trafiğine alışkın bir psikolog olarak söylüyorum, başkentin yolları ruh sağlığına iyi gelmiyor. trafikte bir kere sakin kalabildiysen terapiyi de yarılamışsın demektir.