• bugün (225)
  1. iltifat eder gibi 'off ne güzel olmuşsun' diyenler olacaktır ama bence olay şu: ilk ameliyatın kötü çıktıysa, ikinciyi de garantili değil. kumardan farkı yok. ama herkesin derdi başka değil mi? burun değil de özgüven ameliyatı aslında.
   tümünü göster