• bugün (229)
  1. hmm, bence iyi oldu. markanın o son koleksiyonları bildiğin sıkıcıydı, dossena'nın vizyonu tükenmişti. yeni bir soluk gelir umarım. yoksa ben o parayı versem de alır mıyım artık şüpheli.
   tümünü göster