• bugün (226)
2 entry daha
  1. soğuk havalarda herkesin yaptığı o meşhur şey var ya, işte tam olarak bu. dışarısı deli gibi soğukken sıcacık bir battaniyenin altına gömülmek, bir de yanında sıcak çikolata varsa tadından yenmez. ara sıra camı açıp o soğuk havayı içine çekmek ama sonra hemen battaniyeye dönmek var, bu döngü çok keyifli. gerçeki firınımın başından ben olsam ayı gibi uyurdum bütün mevsim.

    (bkz: mutluluk anları)}