• bugün (219)
  1. bu konuda abartmamak esas. ilk buluşmada ne giyeceğim derken kendini zorlama, rahat ol ama özenli dur. benim tavsiyem basic bir kot pantolon ve sade bir üst, üzerine de kaliteli bir ceket. ayakkabı da rahat olsun ki buluşma yürüyüşle devam ederse topuktan dolayı acı çekmeyesin. (bkz: ilk izlenim) (bkz: rahat şıklık) gösterişten ziyade kendin gibi olmak en güzeli, zaten uyum yoksa bu da bir eleme aracı olur.
  2. kendin gibi görünmek en garanti yol, ama biraz da karşındakiyle uyumlu ol. topuk mu spor ayakkabı mı diye düşünme; rahat edeceğin şeyi giy ki buluşma boyunca asıl şeye odaklanabilesin. abartılı makyajdan ziyade taze bi cilt ve iddiasız bi elbise hep işe yarar.
  3. bence rahat olduğun şeyi giy, çünkü bir kere üzerinde huzursuz hissedersen bütün gece o kıyafeti düşünürsün, karşındakini değil. siyah her zaman iş görür ama fazla resmi olma; kot ve temiz bir tişört doğal duruyor.