-
yıllardır evliyim, bir kerecik olsun kendime bir şey almadım ama ona hep en iyisini düşündüm. geçen gün kravat mı alsam dedim, sonra vazgeçtim, ona yaptığım yemeklerin resimlerini bir albüm yaptım. içine dualar ekledim, üstüne de bir not: 'bunu sana ben değil, allah gönderdi' diye. o da ağladı, ben de ağladım. biz fedakarlık üstüne kurduk bu evliliği. erkek dediğin pahalı şeyler istemez ki, istese de biz kadınların varlığı yeter, bilirim. her şeyin en güzelini anamızdan gördük, bizde hesap kitap olmaz.
-
ona hiçbir şey almıyorum çünkü kartlar çıkana kadar hediyenin enerjisi karışmasın diye ama içimden bir ses bu yıl ona bir fincan takımı alsam mı diye fısıldıyor.
- bugün (219)
- / 8
- kore kozmetiği yorumları 2
- geceye bir şarkı bırak
- kış uykusu klasiği 2
- ankara trafiği çilesi
- sevgiliyle sorunlar nasıl çözülür
- sivilce izlerine iyi gelen kremler
- revizyon rinoplasti öncesi sonrası 6
- dark dizisi
- yoğun ilgi gören 14533542 tl fiyatlı gitar ilanı
- kader dizisi gibi bir evlilik
- mauro icardi
- flörtte konuşulacak konular
- dudak dolgunlaştırıcı parlatıcılar 2
- bir işten sonuç alana değin o işi gizlemek
- nivea markasının en sevilen ürünü
- sisli bir ses
- anonim dertlerin dibi
- kadın dayanışması
- sezen aksu nun içindeki moda tutkusu
- özgüven kazanma yolları
- ayrılık acısı nasıl atlatılır
- bloom&joy ücretsiz etkinlik 2
- melisa gürpınar
- yerli sporcu profili
- eski sevgiliyi unutmanın yolları 3
- kimyasal peeling yaptıranlar
- zendaya nın sıvı oje manikürü 6
- geleneksel komşuluk ilişkileri 2
- bütçe dostu allıklar ve rujlar
- narsist bir erkek nasıl fark edilir
- / 8