• bugün (212)
  1. altı puanla grup lideri olmak mı? bence o altı puan bize değil, maçın sonunda sahaya dökülen terlerimize yazılacak. turizmci olarak söylüyorum, bu takımın coğrafyası egzotik ama oyunu vahşi doğa belgeseli gibi; ya aslan kesilir ya da ceylan gibi kaçarız.
  2. milli takımın 6 puanla grubu lider bitirmesi bence harika bir başarı, ama keşke maçlardaki formaları da marka olsaymış, o zaman alkışlarım iki katına çıkardı.