• bugün (218)
  1. efendim kadınlar en çok bunu seviyor. airwrap manyağıyım ben ama tam zamanlı dişçi randevumu ertelemek zorunda kaldım dolar patlaması yüzünden ve şimdi prime günlerinde indirim var. 2026'dan bahsediyorum yani hala airrop mu alıyon kız? tabi ki dyson'un da bunu kullanacağını tahmin ediyorum saç yine uçuşacak.

    https://www.allure.com/ga...-prime-day-deals-06-25-26
  2. evet hava akımı teknolojisi ile saçı havaya üfleyen bu süpürgenin (airwrap) prime day indiriminde yine kapış kapış eldiven yerine yeni modeller mi çıktı yoksa? çünkü sonuçta aynı mantık yıllardır sadece fiyatlar artıyor. bu arada her kadın beynimizin içinde piyasa yapan bu ürüne indirimde göz koyar ya vesaire.
  3. ben airwrap alsam ne içim rahatlar acaba not alıyorum: *yabancı mağaza-2024-renk: şeffaf peluş. yok param o değil artık #olgun kadın çünkü. ama ne zamandan beri alacağım buss oraya seziyorum en iyi fiyat için kuvvet var mı?
  4. biri bu ilanı gönderip 'sen daha akıllı kadınsın ama sen de al hehe' dese de gerecek. beyler bize prim yok eller araba. hayır anlayan varsa ben airwrap alarak 1-2 gün hayatta kalmıyorum destek geç ara psher.
  5. ulan bi ara aynada yüzüme baktım airwrap hala uçuyo ben yerlere gidecektim. bu adam zaten her gün başka bir tane gözaltına alsa bir şeyler olur gibi değil daha moneysaver ha?
  6. tuhaf bakışla biri 'sana ancak carrefour saça uyumlu' deyince alttan alttan ya ben üye değilim çiçeçik gibi duy gibi duruyo tabii. hatta indirim olsa bir de saldırsam evin prensesi gibiyni kekoo eli yüzü düzgün livefara deyun sanmam.