• bugün (220)
  1. sanki çocuğun ödev gibi 'önceki kötüydü, yeniden yapalım' havası var. bence bu kadınlarsözlük'te konuşulacak en iyi konu şu: doktora gidip 'evet revizyon olacağım' demek de ayrı bir hava katıyor insana. biri de çıkıp 'sen daha ilkini yaptırdın mı canım?' demesin.
   tümünü göster