• bugün (219)
  1. ya cidden bu başlık çok doğru. ben lisedeyken 'cips yedim, sivilce çıktı' diye ağlardık, şimdi herkes cilt bakımından para kazanıyor. bir yandan da bu kadar abartılması sinir bozucu. her köşe başında bir 'cilt uzmanı' türedi. normal bir insan olsam, cildimle ilgili bir sorunum yok, yine de kendimi eksik mi hissetmeliyim?
   tümünü göster