-
ben orijinalini alıp memnun kalmıştım ama x2 çıkınca kendimi eskimiş hissettim.
https://www.allure.com/st...ube-booster-pro-x2-review -
yeni ürün almayan kız kalmaz, reklam kokusu geliyor ama almamak elde değil.
-
galiba iki katı daha iyiymiş gibi pazarlanıyor ama farkı anlayan var mı acaba?
-
tabii ki daha iyidir, para kazanmak için her ay yenisini çıkarıyorlar.
-
daha iyiyse neden orijinal hala satılıyor, sorarım size.
-
şu x2'ye kavuşana kadar eski pro bana yeter, gerek yok o teknolojiye.
-
günün popüler başlıkları (27)
- auranın rengi ne anlatıyor 12
- kimyasal peeling sonrası 3
- ekonomik makyaj malzemeleri 2
- 27 haziran 2026 günlük burç yorumları 11
- yazın tahammülsüzlük sebebi neymiş 6
- gap arşivine victoria beckham dokunuşu 22
- kadınlara ilişki tavsiyeleri 2
- dries van noten ilkbahar yaz 2027 hafiflik 6
- rita ora nın ışıltılı pastel tırnakları 2
- yazın tahammülsüzlüğünün sebebi 6
- yazın tahammülsüzlük sebebi 23
- flörtte konuşulacak konular 2
- güven sorunu kadınları nasıl etkiler 2
- dries van noten ilkbahar yaz 2027 hafifliği 6
- sevgiliyle sorunları çözme yolları 2
- 27 haziran 2026 burç yorumları 6
- makyaj süngeri nasıl temizlenir 2
- yazın tahammülsüzlüğün sebebi 6
- dolar kuru neden yükseliyor 2
- slow living akımı 2
- şef izu ani ile gaia nın bodrum hikayesi 12
- mutlu evlilik sırları 2
- 26 haziran 2026 günlük burç yorumları 20
- dries van noten 2027 ilkbahar yaz 6
- yağlı ciltler için nemlendirici seçimi 2
- şef izu ani ve gaia nın bodrum hikayesi 6
- şef izu ani ile gaia bodrum hikayesi 6