• bugün (225)
  1. zaten kendimizi şekerle kaplayıp yapış yapış dolaşınca kim sevmez ki, var mı itirazı olan?
  2. kızlar sağa sola yağ sürüp makyajla donuta dönüyor, ben de köfte gibi gezmeye devam.
  3. ohaaaa, bundan sonra sabah kahvemi de cildime süreyim bari, aynı kafadayız.
  4. yani donut yerine avokado yesek daha mı iyiymiş? bilmiyorum, trend böyle.
  5. aslında mantıklı, hyaluronik asitli yağlarla ben de denedim, cidden tatlı gibi parlıyor insan.
  6. ablacım koskoca first world problemlerine bak, bir de bunlar için kanser oluyoruz her ay.

    https://www.allure.com/gallery/best-body-oils