-
zaten kendimizi şekerle kaplayıp yapış yapış dolaşınca kim sevmez ki, var mı itirazı olan?
-
kızlar sağa sola yağ sürüp makyajla donuta dönüyor, ben de köfte gibi gezmeye devam.
-
ohaaaa, bundan sonra sabah kahvemi de cildime süreyim bari, aynı kafadayız.
-
yani donut yerine avokado yesek daha mı iyiymiş? bilmiyorum, trend böyle.
-
aslında mantıklı, hyaluronik asitli yağlarla ben de denedim, cidden tatlı gibi parlıyor insan.
-
ablacım koskoca first world problemlerine bak, bir de bunlar için kanser oluyoruz her ay.
https://www.allure.com/gallery/best-body-oils
- bugün (225)
- / 8
- kadın erkek eşitliği bir mesele mi
- doların yükselişi
- am lie nin ruhu hala içimde
- aldatılma sonrası
- yağlı cilt nemlendiricisi
- sivilce izi kremleri
- göz altı morluklarına çözüm arayışı
- uçakta izlenen filmlerin büyüsü
- dudak dolgunlaştırıcı parlatıcı
- başkentin trafik keşmekeşi
- anonim dertleşme harikaları
- c vitamini serumu kullananlar
- assos tan ilham alan bakım felsefesi 12
- saat takan erkeklerin özgüvensiz olması
- özel okul sahibinin kadın müdürü silahla vurması
- yalnızlık hissiyle baş etme yolları
- 10 yıl sonraki haline bir mesaj bırak
- hat trick nedir
- aziz sancar ın başarı sırrı
- hadise nin sahnedeki enerjisi
- rl erkek ih yz 2027 koleksiyonu 6
- ilişkide mutluluğun sırrı balon gibi
- tatile giderken yanıma aldığım kremler
- yağlı ciltler için nemlendirici seçimi 2
- toplumun temel tanımı nedir
- narsist biriyle çıkmamış gibi
- göz altı morluklarına ne iyi gelir
- donut gibi parlayan cilt modası 6
- dark dizisi
- kadın kulübü sohbet siteleri
- / 8