• bugün (225)
  1. ralph lauren yine aynı klasik amerikan rüyasını satıyor, erkeklere de baba gibi giyin sloganıyla pazarlıyorlar herhalde.

    https://www.elle.com.tr/m...nin-daha-rahat-bir-yorumu
  2. bence güzel olmuş, en azından trendlerin peşinde koşup saçmalamamış. klasiğin gücüne inanırım ben.
  3. amerikan rüyası dediğin böyle olur işte. kadınlar için de yapsalar şu koleksiyonu ama neyse.
  4. aaa bu koleksiyon çok şık! erkekler biraz giyinmeyi öğrensin artık, bizimkiler klas atletle geziyor.
  5. 2027 lan, daha 2024'teyiz. ralph lauren'ün öngörü yeteneğine hayran kaldım, ışın çağına hazırlık resmen.
  6. her şey beyaz gömlek, keten pantolon. yani aranılan şey pembe bir takım elbise değildi de, biraz renk katın beyler.