• bugün (221)
  1. nivea'nın mavi kutusunu herkes bilir amaa ben son zamanlarda yüz için olan nemlendiricisine sardım. o kadar yumuşak ki, sabah mesaiye giderken sürüyorum, cildim resmen teşekkür ediyor. hemşire arkadaşlarım da kullanıyor, içim rahat.
  2. herkesin babasının bavul ticaretiyle uğraştığı dönemlerde ülkemize gelen bu beyaz tüpü hepimiz biliriz. o meşhur kokusu ve ağır kıvamıyla sanki suratına bir kat macun sürüyormuşsun hissi verir. marka olarak sadelikte sınır tanımaz ama bir de şu ambalajdan bir türlü vazgeçememeleri yok mu, kapağı açarken tırnak atıyorsun mecbur.