• bugün (221)
  1. neden assos? şile'den fatura neredeyse iki katı değil mi, hem chios'tan itiraz eden varsa rica ederim. hepsi birer züppe kılıfı bence.
  2. yok canım efenim ben antik tiyatronun basamaklarında botoks yaptıracağım. siz yine assos pozuyla bu losyonları tüketin, cebimizi de sonra şehrin regenerasyonuna harcayalım.