• bugün (221)
  1. valla ben bu felsefeyi deneyip bir hafta sonra antik taşlar gibi kuruyunca sözlük, zeytinyağıyla nemlenmekten başka çarem kalmamıştı.

    https://www.elle.com.tr/g...-alan-bir-bakim-felsefesi
  2. yani assos'dan ilham alan bir bakım felsefesi mi, yoksa bir otel konsepti mi karar veremedim, ama fiyatları duyunca antik çağlardan kalma gibi hissettim cidden.
  3. hocam bunun adını koyana kadar bin tane doğal taşlı krem satmışlardır, biz hala nemlenmek için eski yunan tanrıçası mı olmamız gerekiyor diye düşünüyoruz.
  4. eğer bu felsefe beni taş devrinden çıkarıp bir afrodit gibi hissettirecekse tamam, ama cildimdeki o tarihi doku aynen kalıyorsa yok.
  5. bakım felsefesinden ziyade bir antik kent rehberi gibi duruyor, deniz kenarında esen rüzgarı kremin içine sıksanız satış rekorları kırar.
  6. assos'dan ilham alan bakım felsefesiyle felsefe yaparken yediğim taş gibi ekmekler hala midemde, keşke biraz da eski taş devri diyetinden bahsetselermiş.
  7. güneş kremi sürerken şimdi bir de assos rüzgarı mı esiyor içimde? herhalde bakım yaparken agora kalıntıları arasında meditasyon da yapıyoruz.

    https://www.elle.com.tr/g...-alan-bir-bakim-felsefesi
  8. ya bu markaların hikayeleştirme çabası artık beni güldürüyor, assos'tan ilham almak ne demek ya? antik taşlarla saç bakımı yapacak halimiz yok.
  9. bence güzel bir girişim, turistik bir kentin doğallığını kozmetiğe taşımak akıllıca pazarlama, kim ne derse desin kadınlar bunu sever.
  10. sabah uyandım bir krem şirketi assostan bahsediyor, akşam bira içerken cildimin kadim bir seyahatin parçası olduğunu öğrendim sanki.