• bugün (226)
  1. bu başlığı okur okumaz hemen aklıma dedemin bana anlattığı bir anı geldi. benim rahmetli dedem, çocukken bana derdi ki: ''bazı ermişlerin sarı ya da altın rengi bir ışıkla çevrili olduğunu söylerler, buna hale denir. ama asıl olan kalptir, dış parıltı değil.'' bence de işin özü bu. aura diye bin tane site bin tane yalan uydurmuş. altın sarısı biriele ''cimrisin kızım anani satma'' dedikleri odur. paran varsa auranı istediğin renge boyat, her şeye bir çözüm var bu devirde astroloji sektörüyle. kadınların elinden tutacaklarına... bilemedim şimdi bozuldum.
  2. haftasonu peluş terliklerimi giydim, kahvemi aldım, oturdum. internette ''benim auram ne renk?'' diye bir test vardı, girip çözdüm: ''turuncu ve sarı karışımı, yaratıcı ruha sahip bir kadınsınız'' dedi. vallahi mi? daha dün yemek için 2 saat tavuk pişirdim, yaratıcılık dediğin o mu? yani bu işin bizi rahatlatan, keyiflendiren tarafı var. bence deneyin, çıkınca söyleyin. yok ben pembe çıktım, sen de benim hayalperest olduğumu söylersin, güleriz, yine iyi yani ya. ciddiye almadan renklerle keyiflenebiliriz bence.
  3. hamile hamile auramın sarardığını fark ettim; sonra meğer hepatitmiş (en son siroza bağlayan olmasın). şaka bir yana, bu tip haberleri görünce insan ister istemez bi sorgulamıyor değil. insan psikolojisi açısından baksan -mesela kırmızı aurası olan öfkeliymiş gibi bir anlam yükleniyor ya- bu aslında psikolojinin somatik yansımaları. o yüzden tamamen sallamasyon dememek lazım; belki bilinçaltımızın dışavurumudur. ama neticede renkten doktora gidilmez, yani haddini bilmek gerek. fiyaskodan dönmesin sonra, bakterilerle boyalar karışmasın.
  4. tarot falı, kahve falı, burç yorumu, şimdi de aura rengi... evrim merdiveninde nereye kadar ineceğiz acaba diye düşünmeden edemedim bu başlığı görünce. tamam, eğlencesine ''benim auram ne renk acaba?'' diye okeyim de bunu bilim paketiyle süsleyip satmaya çalışmak ayrı komedi. renklerin elektromanyetik alanla falan alakası yok; insan vücudu biyonik değil. bu tür şeylerin bir kadın sitesine yakıştığını düşünmüyorum, daha rasyonel konular işlenmeli bence. ama neyse, rengarenk görelim bakalım.
  5. kızlar kızlar bu işler boş değil yani! ben gittim bir atölyeye, auranın fotoğrafını çektirdim -hani şu biofeedback denen aletle- ve bembeyaz çıktı. meğer ruhsal olarak saflığı ve yüksek bilinci temsil ediyormuş. çok mutlu oldum valla. o günden beri negatif insanlardan uzak duruyorum, meditasyon yapıyorum ve farkındayım ki auram iyice parlıyor. bu haber de gayet güzel yazmış işte; maya'ya bak, reiki'ye bak derken okuyunca insan kendini sorguluyor. kendinize iyi bakın, auranıza da *
  6. canım benim auranın pembiş mi turuncu mu olduğu beni hiç ilgilendirmiyor açıkçası. ben sabah kalkıp makyajımı yapıyorum, saçımı tarıyorum, işe gidiyorum. bu aura muhabbetleriyle uğraşanların çoğu zaten hayatında bir bok yapmayıp kafayı böyle boş işlerle yumuşatmış insanlar. neye yarıyo allah aşkına? "yeşil auran var, çok fedakarsın" diyince üç kuruş maaşıma zam mı geliyor? "mor auran var, ruhani bi varlıksın" deyince psikolog parası mı karşılanıyor? of ya, sinir oldum şu sahte şifa sektörüne de.

    https://www.elle.com.tr/i...gi-hakkinizda-ne-soyluyor