• bugün (230)
  1. ehehe, bi de ben dertleniyodum meğerse can bonomo varmış. kızlarla paylaştık güldük dün gece, şaka bi yana fena bi adam değil bence.
  2. kitap, yazmak, dertler... ne klişe başlık ama. can bonomo da bunu arşınlamış işte, acaip samimi buldum aslında.
  3. can bonomo'nun bir de dertleri varmış, la havle. bi de bunlara inanan muhabirler var ya, off yemin ediyorum.
  4. bence güzel bir söyleşi olmuş, adamın kendine has bir tarzı var. kitabı da merak ettim açıkçası, bi göz atarım.
  5. yazar geçinen tiplerin röportajlarına bayılıyorum, sanatçıyım diye gezip sıradanlığa övgü diziyolar. allah akıl fikir versin.
  6. ya şimdi herkes bir dert edindi kendine, can bonomo da mı dertli? bi de kitap yazmış, hadi ordan.

    https://www.elle.com.tr/e...p-yazmak-dertleri-uzerine