• bugün (226)
6 entry daha
  1. ofansta podyumda yürüyen adamlara dalga dalga saçlar yapmışlar, bir de üstlerinde deniz kızı pulları var. çok anlamlı yani, erkekler de süslenebilir, ama bu kadar mı abartılı olur beyler?

    https://www.elle.com.tr/m...ve-hareket-hlindeki-dandy
  2. aslında okyanus kirliliğine dikkat çekmek güzel bir fikir, ama eminim bu koleksiyonun fiyatını duyunca okyanus gibi gözyaşı dökeceksiniz.
  3. erkek modasında sürdürülebilirlik adına atılmış sıradan bir adım. zaten deniz kabuğu desenleri ve mavi tonlar yıllardır her sezon karşımıza çıkıyor, şaşırmadım.
  4. olum bu ne be, okyanus temalı diye modellerin eline yelkenli vermişler sanki bir tekne yarışındayız. giyinsene birader, rüzgar gülü mü oldun?
  5. keske meryem abla da gorseydi bu koleksiyonu denizkizi gibi giyinmis erkekler diye kahkahayı basardı. yazık, kapitalist moda sektörü artık denizaltında da bize yeni kıyafet dikiyor.
  6. güya lüks marka, podyumda adamlar deniz anası gibi parıldıyor. sanırım bu yaz sahile gittiğimde şezlong kavgası yapan mohikanlar görürsek şaşırmayacağız. oh ne iyi umarım serinletir bu akımsız hareketler!