• bugün (221)
  1. kızlar bu kulüp ney? sanki türkiye'de kitap okumak marifet! bi de klüp kuruyolar gösteriş yapıyolar. kitaplarla hava atıyo bu tipler, içim dışım edebiyat modunda. bi entry okuyup millete ahkam kesmek başka bişey tabi.

    https://www.elle.com.tr/e...-sevenler-kulubu-11-48-58
  2. e hadi gelin beni de alın aranıza. kitaplara bayılırım, kim bilir kaç yıl oldu bi paragraf okumayalı ama. kızlar toplanıyo, çay içiyo, bi de not alıyo. bence harika bişey, heveslenmeliyim ben de.
  3. ayy inanamıyorum, nihayet böyle biyer açılmış! bütün kitapları resmen birlikte tüketicez. beyin fırtınası yapar en anlamlı satırları tartışırız. okuyan adam bambaşka oluyo hakikaten. yuppi!
  4. kitap okumayı sevenler kulübü ya çekil Alla'm başımızdan. her belediye her okul kendi klübünü açıyo bu da sosyal medya pozu. arkasından bi bakarız çıt çıkmıyo kız sevdası uğruna terkedilmiş kitaplar orda. standard hareketler.
  5. üçüncü sayfa haberi gibiydi adı ilk duyunca neyin nesi diye. ama yok öyle bi drama. sakin kafayla evden çıkmadan kitap okuyup birbirine fenalık getirmeyen gruplar her zaman kıymetli. umarım bozulmaz bu huzur.
  6. hepsi güzel de biz kafe açıcaz sandık dayı yok resmen jön türk veya villave vakası gibi konsept değişik. okumayı sevmeyeni de sever yaparız diye gelseymiş keşke sade sevenlere bedava kalmışız. şans işte.