• bugün (223)
  1. Sıcak ben keten giymeye başladım kollarımda bir de alerjiler oluşuyor güneşten şimdilik işe yarıyor.
  2. yazın tahammülsüzlüğü sebebi olarak sıcağı gösterip geçiştirmek ne bileyim, biraz da iç sesimizi dinleyelim bence.
  3. ohham sorun bende değilmiş meğersem, direkt haberi hastaya verin severek okuyayım.
  4. herhalde klimanın fişini çekip tüm yazı beni 'doğal' hissettirme çabasıyla geçirenlere inat biraz asabi oluyorum.
  5. aslında bu tür haberler hep aynı kapıya çıkar: ter, güneş ve uykusuzluk kombinasyonuna bir de geçim derdi eklenince insanın canı sıkılıyor tabii.
  6. yok canım daha neler, ben kendimi gayet iyi hissediyorum, herkes biraz daha gülümsese sorun kalmaz.
  7. mevsim normallerinin üstünde sıcaklarda benim gibi bir kadının tahammül etmesini beklemek zaten başlı başına bir terbiyesizlik.

    https://www.elle.com.tr/i...bebi-sandiginizdan-farkli