• bugün (226)
  1. bir moda ikonu olarak victoria beckham'ın gap gibi amerikan bir markanın arşivine dokunması bence büyük bir onur, amerikalılar bile böyle bir zerafet görmediler.

    https://www.elle.com.tr/m...victoria-beckham-dokunusu
  2. gap'e 15 sene önce giren tişörtlerin üzerine bir parça dantel koyup 'ben yaptım' demek ne kadar da yaratıcı, değil mi?
  3. arşive dokunmak ne demek acaba? yoksa sadece eski kıyafetlere fotoğraf çektirip instagram'a mı koyacak? çok anlamadım ama şov olsun.
  4. yani dokuz sene önce gap'i kurtarmaya çalışıyordu, şimdi de arşiviyle uğraşıyor. bir de üstüne arşive dokunuyor, dokunmasın da ne yapsın yani?
  5. amazonluk pijama alırken markayı düşünmeme gerek kalmadı, demek ki victoria hanım onay vermiş, gönül rahatlığıyla alabilirim.
  6. bir kere fransız modaevlerinden bahsederken 'arşive dokunmak' denir, gap arşivi deyince aklıma depodaki 1999 kot ceketleri geliyor, neyse yapacak bir şey yok havalı gözüküyor.