• bugün (219)
  1. aman ne güzel haber, kırmızı auran varsa anlayışlıymışsın, yeşil varsa kıskanç. benimki mor çıktı, cafede latte içerken normalde hep böyle uyduruyorum zaten. siz de hemen bir falcıya 50 lira kaptırın da öğrenin numaranızı.

    https://www.elle.com.tr/i...gi-hakkinizda-ne-soyluyor
  2. kızlar bakın bu işler gerçek, ben medyum teyzem sayesinde auranın sarı olduğunu öğrenip hayatımı değiştirdim. eskiden mordu sürekli kavga ediyordum, şimdi zenginlik çekiyorum. haber güzel, ama siz yine de bir bilene danışın, boş beleş şeyler yazıyorlar bazen.
  3. yok artık, aura mı kaldı? renk körüyüm ben hangi auranın ne dediği umrumda değil, asıl spor salonunda kırmızıdan mora dönen suratım ne anlatıyor ona baksınlar. safsata bunlar, kişisel gelişim furyasının son numarası.
  4. kızlar sizi bilmem ama ben aynaya baktığımda auranın elma yeşili olduğunu hissediyorum. bu haber de doğru söylemiş ama mühim olan aurana göre yaşamak. mavi auram varken çok mutluydum, yeşile dönünce param arttı. okuyun, ama şarlatanlara kanmayın.
  5. efendim auranın rengiymiş, pembe auram var diyenler bile türedi. geçen bir arkadaş ‘benimki turuncu erotikmiş’ dedi resmen ferre film senaryosu yazıyoruz. haber manşetite güldüm, bir de hayatımızın dönüm noktasıymış gibi sunuyorlar inanılmaz.
  6. bence bu haber iyi, insanlar en azından kendilerini sorguluyor. ama her renk falında olduğu gibi para tuzağı: ‘auranı temizlet 200 lira’ diye reklam çıkacak yakında. turkuaz auram var ben pozitifim haber güzel dursun, ama objektif bakınca ticaret.