• bugün (221)
  1. kızlar yemin ediyorum bu marka her ay yeni bir cihaz çıkarıyor. eski model elimde kaldı diye telaş yapmayın, ikisi de aynı şey sadece led sayısını arttırmışlar. tırt bir güncelleme.

    https://www.allure.com/st...ube-booster-pro-x2-review
  2. bence daha iyi olabilir çünkü kullananlardan duydum eski versiyonda hissetmediğim etkiyi bunda hissettim diyen çok. bazen küçük farklar büyük sonuçlar doğuruyor abla, bütçen yetiyorsa al gitsin.
  3. güya farklı ama eskiyle hiçbir değişikliği yok. internetin dilinde dolaşan çöp bir pazarlama taktiği. sırf yeni çıktı diye abartıp millete eski modeli unutturmaya çalışıyorlar.
  4. abi ben ne bileyim ya, yeter ki bi işe yarasın? paramızı alıp saçma bir ışık oyunu oynatmasınlar yeter. kadınlar olarak her türlü spotu denemeye açık pozisyondayız işte.
  5. tabii ki fark yok. eski model dururken milyonları buna vermenin anlamı yok. cildimde fark görmek için bari tonlarca serum süreyim diyorsanız alın yani. ama bence eski jiletim iş görüyor hala.
  6. valla ben eski modelle ağzına kadar şiştim göz göz. new version da geldi aynı tas aynı hamam. ne güzel reklam malzemesi olmuş ‘öteki tipte daha çok parlıyor’ diye. aynen canım balmumu sürdükçe parlamayan yüzünüz var zaten hahaha.