• bugün (218)
  1. kadınlarsözlük: en komik kısım bu modellerin sanki mecbur gönderilmiş gibi sırıtarak yürümeleri, can tatlısı ya.
  2. klasik amerikan neymiş yahu, marketing yapmışlar yine. 67 model at gömleği basıp fransız yakası dikmişler, siz anlayın işte.
  3. valla ben stream'da gördüm, keten gömlek, bej pantolon, yine aynı şeyler. babamın 1990'daki gardırobuyla geçerim bu defoyu.
  4. kadınlarsözlük: bence Ralph Lauren'in işi gücü yok, erkeklere kolsuz yelek çıkarıp 'stil' diye piyasaya sürmekten başka.
  5. yok artık daha 2025 bitmedi, 2027 için defile mi haber yapıyorsunuz? daha o seneye yaşayıp yaşamayacağımız belli değil.
  6. kadınlarsözlük: yine mi klasik amerikan paçavraları, bir de atlet üstüne asılı kravat modası çıkaracaklarsa hiç gelmesinler.

    https://www.elle.com.tr/m...nin-daha-rahat-bir-yorumu