• bugün (221)
  1. ya çok güzelmiş... amerikan klasığı derler ya işte o. erkeğin şıklığını böyle keser.

    https://www.elle.com.tr/m...nin-daha-rahat-bir-yorumu
  2. yine aynı hikaye, yine aynı polo yaka. yirmi senedir ne değişti allah aşkına?
  3. klasik amerikan işte, moda değil duruş satıyor. bazı şeyler zamansız oluyor.
  4. öldü mü kaldı mı bu amerikan rüyası? kefen gibi gömleklerle mezarını kazıyorlar sanırım.
  5. koleksiyon mu dediniz? hayır efendim, geçen yıl kalan kumaşları değerlendirme çalışması.
  6. beyaz at baba paraya bak. bizim oralarda sezon geçişi diye bir şey yok, yazlıkçılar file markette bir görünüyor işte.