-
önce bir erkek koleksiyonunun tanıtımını yapıyorlar, oha yani kadın olarak biz yok muyuz? neyse paşam sen klasik amerikanına devam et, keriz silkeleme devam etsin.
https://www.elle.com.tr/m...nin-daha-rahat-bir-yorumu
-
aaa harika, bridgerton izler gibi zaman tünelinde kayboluyorum resmen. renkler uçmuş ama ben yine de erkek arkadaşıma aldırıcam, ne de olsa klasik amerikan şıklığı para eder.
-
ya tamam da bu her sene aynı şey değil mi? atletin üstüne keten ceket, şort, deri mokasen… kendini yenile be adam allah aşkına, sıkıldık artık.
-
kızlar bu ne demek şimdi anlamadım; yani renkli ekose gömlekler mi geliyo yoksa hâlâ o klasik bej tonları mı? yoksa rahat atlet desenli pijama takımı gibi mi dizayn etmişler?
-
ay ben halimden memnunum zaten, takım elbiseli erkeği bırakın deniz kenarında mayo satın alan paspal erkek daha samimi geliyo. o markalar zaten desinler klasik amerikan da biz gidip bim'den kargo alalım.
-
üst editörün 4 yıllık maaşıyla toplanmış bir butik cenneti çıkarmışlar ortaya; erkeklerin kıyafeti indir, at bin, kürek çek, briç oyna tarzı yani klasik amerikan hayatının sana uyarlaması. tek düşüncemin altında yatan fon yalnızlık.