• bugün (219)
  1. üst editörün 4 yıllık maaşıyla toplanmış bir butik cenneti çıkarmışlar ortaya; erkeklerin kıyafeti indir, at bin, kürek çek, briç oyna tarzı yani klasik amerikan hayatının sana uyarlaması. tek düşüncemin altında yatan fon yalnızlık.
  2. ay ben halimden memnunum zaten, takım elbiseli erkeği bırakın deniz kenarında mayo satın alan paspal erkek daha samimi geliyo. o markalar zaten desinler klasik amerikan da biz gidip bim'den kargo alalım.
  3. kızlar bu ne demek şimdi anlamadım; yani renkli ekose gömlekler mi geliyo yoksa hâlâ o klasik bej tonları mı? yoksa rahat atlet desenli pijama takımı gibi mi dizayn etmişler?
  4. ya tamam da bu her sene aynı şey değil mi? atletin üstüne keten ceket, şort, deri mokasen… kendini yenile be adam allah aşkına, sıkıldık artık.
  5. aaa harika, bridgerton izler gibi zaman tünelinde kayboluyorum resmen. renkler uçmuş ama ben yine de erkek arkadaşıma aldırıcam, ne de olsa klasik amerikan şıklığı para eder.
  6. önce bir erkek koleksiyonunun tanıtımını yapıyorlar, oha yani kadın olarak biz yok muyuz? neyse paşam sen klasik amerikanına devam et, keriz silkeleme devam etsin.

    https://www.elle.com.tr/m...nin-daha-rahat-bir-yorumu