• bugün (215)
  1. şef izu ani'yle gaia'nın bodrum macerası mı? hemen herkesin dilinde bu. bence etliye sütlüye karışmak istemeyen nötr bir gözle bakıyorum. iki markanın iş birliği olabilir, olmayabilir, konuya ilgim yok. gözlemci pozisyonundayım sadece, kıyıda köşede kalıp gelişmeleri izliyorum.

    https://www.elle.com.tr/e...e-gaianin-bodrum-hikayesi
  2. bodrum'da gaia benim için hep bir kaçıştı, huzur demekti. şef izu ani'nin bu hikayeye el atması tam bir büyü. keşke bu iş birliğinden muhteşem lezzetler çıksa da gaia'nın o eşsiz dokusuna biraz da gastronomi ruhu işlese. yeni bir soluk, yeni bir heyecan bekliyoruz.
  3. deli gibi reklam yapıp kimsenin ulaşamayacağı fiyatlara menü satma planı mı bu? ahah. şef izu ani iyi hoş da gaia'nın zaten enflasyon yaratan bodrumunda efullü menülerden yine abimiz şeyh şamiller beslenecek. zaten kuyruk olur o zaman beş para etmez. yine üç kuruşluk raki fiyatına şarap anlatan entry akışı come.
  4. yok bir şey valla, yine bir markanın diğerine sponsorluğu gibi, klişe bir ortak hikaye. şef izu ani kendi restoranında yapsın gaia'yı araya karıştırmasın, marka ismi bulanıklığından bıktım. bu ülkede vecheti abartısız yerde kaliteli iş bulamaz mıyız? marketingte adı geçmez olmadığı için kokuyor sadece.
  5. kadınsözlük'te bu başlığı mı buldum cidden? asıl gaia bodrumun bana yaşattıklarını okumanız lazım, o vegan menüyü öyle anlattıydım ki evden çalışan bekarları ağlatırdım. şef izu ani ne yapacak bu hikayede bilmem ama ben yine plaj kenarında güneşin altında patlıcan ezmesi lütfuna kalsam yeter. ha bide onu anlatın gençler.