-
kadın olarak söylüyorum, bu hafiflik dedikleri şey bir erkeğin omuzlarına binen yükü hafifletmekten çok, cüzdanımı hafifletiyor.
https://www.elle.com.tr/e...27-hafifligin-yeni-yorumu
-
hafiflik mi, yoksa yazın terleyip dökülmemek için bir bahane mi? sorgulatıyor insana.
-
bence güzel olmuş, hava alan kumaşlar ve pastel tonlar tam bir kadın eli değmiş hissi veriyor, erkekler de giysin biraz rahatlasın.
-
yok artık, dries van noten'ın bu koleksiyonu 'ben hafifim aslında' diyen erkeklere pasta gibi gelmiş. gerisi teferruat.
-
hafiflik iyiymiş de, bir de bu işin ekonomik yükü hafiflese biz kadınlar için süper olurdu.
-
ne kadar hafif olursa olsun, bir erkeğin gardırobuna bu kadar para dökülmesi beni hafifçe güldürüyor, yoksa sen mi giyeceksin bunu?
-
koleksiyondaki ince kumaşlar gerçekten tüy gibi hissettiriyor ve ağırlıksız bir yaz sezonu için umut veriyor. minimal detaylar akışkan gölgelere dönüşünce ruhumda bir yere dokunuyor ya. (bkz:
sessiz bir şıklık arayışı)