• bugün (216)
  1. erkeğim paramı kendim kazanıyorum diye bir saç kurutma makinesine 15 bin lira vermek zorunda mıyım

    https://www.allure.com/ga...-prime-day-deals-06-23-26
  2. indirim var diye sevindim, sonra bakınca hala o parayla 6 ay kira veririm diye kendime geldim
  3. amaaan bu saç aleti beni üniversiteli terk göstermekten başka hiçbir işe yaramıyor
  4. valla kadın dediğin bilir, indirimde alır 3 yıl kullanır, sonra da lüks diye satar
  5. bir airwrap değil, tüm amazon vitrini benim olsa daha mutlu olmam garanti
  6. sevgilime bunu alırsam bir daha asla trip atmaz diye hesap yapıyorum da
  7. saç kurutma makinesine binler lira verip havalı olma arzusu abartıdır, ama arkadaşın evine gidince ıslak kalmak da ayıptır. zaten amazon kasasına binmiş ve faturaya abone olmuş az insan var ki o fırsatı ilk gören "annesine sürpriz" havasında düşer direk. reklamında bile sönük bir kurutma sahnesi var, bize de ucuza patlamış modeller balı ama yine tüm yazarlari peşinde koşarız. israf ama huzur