• bugün (217)
  1. sıcaktan bunalan herkesi mal yerine koyup bir de üstüne psikolojik analiz yapıyorlar, manyak mısınız lan siz? bira soğuk değilse herkes tahammülsüz olur zaten.

    https://www.elle.com.tr/i...bebi-sandiginizdan-farkli
  2. kızlar güneşten korunma kremi sürmekten bunalıp erkeğe asitmiyiz diye bağırıyoruz, bu yazın bize yaptığı bir şey değil direkt hormonal savaş hali.
  3. mevsim normallerinin üstünde sıcaklık, işe giderken metroda ter kokusu, bir de üstüne 'neden tahammülsüzüm' diye sorgulatmaları. sorgulamam yeter amk.
  4. aslında her yaz aynı şey, sadece bu sene daha çok kavga ediyoruz çünkü klimalar bozuldu. ama yine de psikolojik sebep arayanlara gülüyorum.
  5. sıcak bastırdı mı beni komple değiştiriyor, normalde melek olan ben bile yolda yürürken millete söver hale geliyorum, demek ki sandığınız gibi değil daha derin bir travma var.
  6. erkekler bizi anlamıyor işte, terledikçe makyaj akıyor, saç forma girmiyor, bir de üstüne bu psikolojiyi anlamaya çalışıp bizi daha da sinir ediyor.