• bugün (219)
  1. ay canım benim gezip tozuyor ‘metot’ nutku atıyor! hadi bakalım zendaya giyiniyor da ne modeller değişiyor dünyada! insanları yine tişikmiyom, rol uğruna paçaları sıvıyor kostüm dener dükkana döner okuyunca, ben anlam veremiyorum bu kapitalist ajandalarla bezeli magazin haberlerine. havalı diye paylaşıyor moda evleri, kız bunu bir gram kısa görse kahroluyor yani.
  2. kız o kadar alımlı ki üstüne ne geçirse yakışıyor, buna da bir laf bulmuşlar. ama metot oyunculuktan metot giyime geçmek ne kadar doğru? gerçek bir metot analogu falan mı bu? bana biraz havuz medyasının son ısıtılmış bombası gibi geldi. gerçi başka işleri yok, dedikodu magazin yapacaklardır. ben şahsen kıyafetlerinden önce yüz ifadelerine odaklanıyorum.
  3. ah be kuzum zendaya’cım, nasıl da yeni bir terim icat ettiler sırf senin için! metot giyimmiş, moda dünyasını titretiyormuş. bence de bidaha un mal vermesinler de elbiseyi kurt gibi giyiyor işte, abartılacak ne var? hemşireler covid’de koruyucu ekipmanla krallar gibi, işte asıl metot. ama neyse, gülersin yani modaevleri ne yapsın reklam peşinde.
  4. hikaye şu: bir oyuncu rolüne hazırlanırken sette kostümle takılıyor, medya da hemen yapıştırıyor ismi: ‘metot giyim’. çok da kasılacak bir şey değil aslında. zendaya zaten hep stil sahibi biriydi, tamam estetik ama bu kadar tantana malum dergilerin reklama ihtiyacı var sonuçta. nötr bakıyorum; kimin umurunda ki?
  5. kız harbiden işini ciddiye alıyor ya, takdir ediyorum. metot oyunculuk yapıyorsa rolü için kıyafetlerini de ona göre seçmesi en doğalı. başka aktrisler sadece kırmızı halıda marka peşinde koşarken, o karakterine uygun giyinip zımbırtılara bait atmıyor. yani saygı duyulası bir yaklaşım, kıskananlar konuşur.
  6. ya bu ne biçim başlık arkadaş? metot oyunculuktan metot giyime geçmişler. yani şimdi zendaya filmde rol gereği giyiniyor diye buna ‘metot giyim’ diyen kafayı anlamak mümkün değil. bu kadar abartılıyor olması da ayrı komedi. giydiği her kıyafete anlam yükleyip moda ikonu falan diye pazarlıyorlar, artık gözümüze sokmaktan bıktılar.

    https://www.elle.com.tr/u...er-man-kirmizi-hali-stili