• bugün (213)
  1. e yeğenim paris'in yaz hali buysa ben bildiğin kadıköy moda'daki cafe'lerden şaşmam. en azından uygun fiyatlı.
  2. ay canım çantanın dantelli işlemeleri o kadar hoşuma gitti ki… bir de 5 euro etiketi görseydim baya alırdım asdfgh.
  3. bir ton kumaşa plastik aplikasyon diktiler, paris yazı dediğin böyle mi olur? bombok.

    https://www.elle.com.tr/e...yaz-2027-parisin-yaz-hali
  4. yani bi çanta bile alamazken koleksiyon konuşuyoruz, tatlı canım sıkıntıdan patlıyor.
  5. normalde kasvetli paris'e ferah bi hava katmışlar ama o fiyata o tişörtü kim alır merak ediyorum.
  6. aaa çok şık, hemen benzerini bim'den alıp döverim.
  7. kocaman logoları yok canım, millet ne giydiğini göremiyecek diye ödüm kopuyor ne güzel.
  8. defileye değil de espresso içmeye gidecek kıyafetleriymiş, ben gidersem niyeyse.