• bugün (210)
  1. offf kızlar bu yağlar cildi gerçekten donut gibi yapıyor, ama yapış yapış olmak da cabası.

    https://www.allure.com/gallery/best-body-oils
  2. yok artık daha neler, her yerimiz yağlı çörek mi olacağız, ne ara moda oldu bu abeslik?
  3. evet parlaklık güzel de, metrobüste terleyince simit gibi oluyorum, tadımlık değil.
  4. işte bu yüzden organik hindistan cevizi yağına yöneldim, en azından kokusu çekilir.
  5. oha şimdi cildim çikolatalı donut desen yerim, hamur işi gibi geziyorum etrafta.
  6. asıl bombayı bu sabah koydum yüzüme, işe giderken bütün köpekler peşime takıldı tatlıyım diye sanırım.
  7. ışıl ışıl ciltler büyüleyici olsa da o parlaklık bazen yapay duruyor. asıl güzellik içten gelen bi ışıltı. ama itiraf edeyim yine de çok çekici.