• bugün (224)
  1. bir insanın kendine yaptığı en büyük kötülüklerden biri de toksik bir ilişkide kalmaya devam etmesidir. önce kendini tanıyacaksın, sonra kırmızı bayrakları görmezden gelmeyi bırakacaksın. her şeyden önce sevgi dediğin şey saygıyla başlar, manipülasyon ve suçluluk duygusuyla değil. uzaklaştıkça hafiflediğini fark edeceksin, işte o an anlarsın ne kadar gereksiz bir yük taşıdığını.
  2. önce mesaj engeli sonra psikolog randevusu derken bir de bakmışsın çatala çıkma anksiyeten bitmiş ama hala aynı adamı özlüyorsun işte bu iş zor.
  3. toksik ilişki dediğimiz şey aslında içten içe bilirsin ama gitmek bir türlü cesaret ister. o kişi hayatının bir parçası olur, alışkanlık yapar. gidersin, sonra yalnızlık korkusuyla geri dönersin. ama bir kere karar verdiğin an, o kapıdan çıktığın an hafiflersin. zamanla kendini toparlarsın. unutma seni küçük düşüren hiçbir ilişki senin için iyi değil. o yüzden cesaretini topla ve çık git.