• bugün (216)
  1. antikacı vitrinindeki eski osmanlı altınları gibi, dolar da rafa kalktıkça değerleniyor. cebimizdeki kağıtların müze parçası olması işten bile değil, her sabah yeniden şaşırıyoruz.
  2. bence herkesin setteş çektiği bir ortamda doların uçmasından daha doğal bir şey yok, düğmeye bassak hepimiz ibiza'dayız zaten.
  3. merkez bankasının faiz kararları ve küresel piyasalardaki dalgalanmalar doğrudan kuru etkiliyor, ev bütçemi yaparken artık tüm hesapları bu kur üzerinden yapıyorum.
  4. bir sabah uyanıyorsun dolar yine bir bedestan güreşçisi gibi sırt üstü atılmış halde değil, ayakta dimdik duruyor. sebebi mi? geçenlerde birinin cebindeki 20 lirayla karpuz alamaz hale geldiğini duydum, kim bilir kim domates almak için biriktirme yastığının içini boşaltmıştır. tam bir kısır döngünün ortasında, bazen hiç sorgulamak da istemiyor insan.