-
kadınca hissettim, moda evi creative director'unu gönderdi diye sevinecek halim yok ama içimde bir 'eeski taslar' huzuru var.
https://www.elle.com.tr/m...abanne-yollarini-ayiriyor
-
valla ben anlamadım, niye bu kadar kafa yoruyo millet? adam güzel iş çıkardı, maaşını uzattılar mı ne.
-
final defile olsun bi daha şu metal elbiselerden görür müyüz acaba, pandurflarımı çıkarıp bekliyorum sözlük.
-
5 senedir o pozisyonda ne halt ettiğini anlaşılır kılan bir koleksiyon göremedim, hayırlı olsun ayrılık.
-
şimdi partiye gider gibi modelas yansın çılgın saatler gelir, kızlar yine deniz kumuyla eşleştiren marka model çizer. heyecanla yaklaşıyorum bu kaosa.
-
bir kadın olarak bu haberi alınca elim ayağıma dolaştı yani. şıklığına bakarım, ama ayrılık kokusu üzücüymüş meğer.
-
moda tarihine geçmiş bir gösteriydi ama artık daha iyi gelir şeklinde yorumluyorum bunu, son karar patronunkidir.
-
şimdi başka tasarımcı gelir, eski havasına döner mi acaba? kısacası yeni albüm yok, baharı bekleyecez.
-
lan bu adama mı taktınız? defilesini izlemek işkenceydi. şimdi rahat bir nefes aldım diyebilirim.