• bugün (221)
  1. valla üstünde o yüzükler olmasa kim takar sıvı deriyi. takılar her şeyi kurtarmış, yoksa oje manikürü dediğin nedir ki?
  2. Zendaya her şeyi güzel yapıyor ama bu sıvı oje olayı biraz abartı değil mi? illa bir şeylere anlam yükleyeceğiz, yeter lan.
  3. parlak siyah oje sürmüş, adına 'sıvı deri' demişler. yok artık, ben de ojeci teyzeye ‘sıvı deri yapar mısın’ diyeyim de bir görsün suratını.
  4. neyse ki tırnaklarımı yiyorum, böyle trendlerle uğraşmam. sıvı oje neymiş, tırnağın canı cehenneme.
  5. aslında bence çok havalı, keşke benim de tırnaklarım böyle durabilse. ama ben yapınca kirli çamaşır gibi oluyor işte.
  6. kız sıvı oje yapmış, moda dünyası yıkılıyor sanırsın. oje sürdük üç kuruşa, ama Zendaya sürünce sanat oluyormuş meğer.

    https://www.allure.com/st...k-manicure-leather-outfit