-
kızlar inanın bugün aslan burcuna 'kendini şımart' denmiş, ben de hemen alışverişe koştum! ne güzel motive ediyor değil mi?
-
yine mi aynı şeyler? 'enerjin yüksek, yeni başlangıçlar yap' modundan sıkılmadınız mı kızlar?
-
astroloji fal değildir diye savunanlar da burdaymış, ama mecburen okuyorum işte keyifli oluyor.
-
bu yorumları okuyup da gününü ona göre planlayan var mı gerçekten? hadi canım, abartmasak mı biraz?
-
ya benim burcum 'aşk hayatında sürprizler var' demiş, bakalım o sürpriz neredeymiş? instagramda story atan ex olmasın sakın!
-
kızlar astroloji sayesinde geleceği mi görüyor yoksa sadece 'bugün kendine iyi bak' yazıp para mı kazanıyorlar? abartmayın canım.
https://www.elle.com.tr/a...026-gunluk-burc-yorumlari
-
yani her ayın 26’sı ayrı çile, maaştan kesinti var hala getirmedi yaaaa, burçlar da diyor ki bugün maddi konulara dikkat, bizim sözlükçe resmen terapi ama biraz da tuzak!
-
bu yorumları yazan sarı saçlı bir kadın hayal ediyorum, stüdyoda bol tütsü, iyimserlik depoluyor haber sektörüne, ciddiye almıyorum ama eğleniyorum.
-
erkekler yapmasa da biz kızlar ilişkimizde biraz fal bakıp yönlendirelim di-yor-uz, dünkü yorumda
-
bir gün bakıyorum iş hayatında fırsatlar, ertesi gün kalp kırıklığı, yani döngü aynı ama yine de şöyle bir göz atıp gülüyorum.