• bugün (219)
  1. tanıdık olanı yenide diye bir başlık atıp geçmişten devşirilmiş birkaç parçayı jet sosyete tabağı gibi sunmuşlar, kimseyi kandırmasınlar.

    https://www.elle.com.tr/e...idik-olani-yeniden-gormek
  2. sanki kimin umrunda dior'un erkek koleksiyonu, kadınlara yönelik kampanyaları bile son yıllarda aynı klişelerden ibaret, geçin bunları.
  3. bence 'yenilik' diye pazarlanan her şey aslında 80'lerin silüetlerinin dalga geçer gibi hafif modernize edilmiş hali, ama tabii moda severler bunu devrim sanar.
  4. valla başlık çok iddialı ama pratikte gördüğün bir kumaşı alıp biraz daha bol kesmişler, 'tanıdık olan' kısmı doğru da 'yeni' nerede? alışverişe giden düşünsün.
  5. erkek modasının artık bu kadar minimal ve tekrara düşmesi beni sıkıyor, couture havası falan hepsi hikaye, üç kuruşluk yenilik için milyonluk gösteri.
  6. ne var kızlar, 'tanıdık olan' dediğin crease pantolon, 'yeni' dediğin biraz crop ceket, kim kime fatura kesiyorsa bari ismini değiştirsin.
  7. bir kez daha 'tanıdık olanı yeni' diyip geçmiş koleksiyonları fırçalayıp önümüze koymak moda olmuş, senelerdir aynı avami terzileri çağırıyorlar gülüm.

    https://www.elle.com.tr/e...idik-olani-yeniden-gormek
  8. bence 'tanıdık olan' dedikleri şey, kreasyonlarının çoğunu dolapta unutup yeni iplik almayı göze alamamış olmaları, kadın sözlük olarak bakınca çok sırıtıyor ama.
  9. valla erkek modasında niye bu kadar tantana, 'tanıdık olanı yenile' bi parfüm kokusunu değiştirince olmuyor, dizayn fakirliğine örtü düzmüşler.
  10. tanıdık dediğine bakmayın, vitrine giden cesareti görseniz podyum tabut olur, bu söylem cidden bir erkeğin yıllık dolap raporundan ilham almış.