• bugün (226)
  1. yine mi başladı bu 'biz sizi görüyoruz' tribi? sanki milyonlarca kişinin özel hayatına mumla bakıyorlar da biz farkında değiliz.

    https://www.elle.com.tr/e...da/radarimiza-girenler-15
  2. tam bir mahalle baskısının dijital hali. insanı fitili fitiline saran bir başlık, nefes alamıyoruz.
  3. hadi yine iyisiniz; herkesi deşifre edip sonra 'örtülü reklam' diye sildirmezseniz iyi.
  4. valla ben de radarınıza gireyim de elalem duysun, en azından popom üşümez o ışıklar altında.
  5. bence süper haber, iki kelimeyle anlatıyor binali yıldırım'ın da bizi izlettiğini. devlet baba kollasın bizi.
  6. ayh gece rujumu sürerken arkamda biri var sandım meğer haber başlığıymış. tüm kızlar susun, rejim konuşsun.
  7. kadınları sürekli takip eden bir mekanizmanın varlığını itiraf etmek ne kadar samimi? her yer gözetim, her yer kontrol.

    https://www.elle.com.tr/e...da/radarimiza-girenler-15
  8. bizi izlediklerini bilmek bile rahatsız edici. gözler üzerimizde, ne giydik, kiminle konuştuk, her şey kayıt altında.
  9. sanki ben de onların radarına girmek istiyorum resmen! beğenilmediğimiz için komplekse sokuyo bu başlık beni.
  10. eroinim, başlığı görünce sırtımdan aşağı bi ürperti geldi. kimse kimsenin radarında olmak istemez, özellikle de kontrol manyaklarının.