-
spice girls konserine de gap'in basic tişörtüyle gitmiştim, şimdi her şey vintage olmuş kızım ne giyeceğim şaşırdım.
-
o kapüşonlu furkaf yokken senelerdir giydiğim tişört moda oldu, gidip beğenmediğimi satacağım.
-
sırf prada'nın 'vintage' baskıları tuttu diye victoria beckham ablamız da gap'e el attı, yoksa bir dokundu bin ah işittirecek miydi?
https://www.elle.com.tr/m...victoria-beckham-dokunusu
-
greta gerwig'in elbiseleri mi giysin?, salı parasıyla kot modelleri geçti gap arşivine, kimin külahına anlamadım.
-
kızlar gap desen gece gömleği falan derlerdi, şimdi victoria hanımcığım dokununca minimal şıklık oluyormuş, iyi de niye üzerime olmuyor?
-
gap'in arşivi yıllarca rafta durdu, victoria gelip biraz 'piriştine' çekip dandik bir logo ekledi, şimdi herkes 'aa ne şık şort' diyor.
-
victoria beckham gap'e dokununca capri pantolon ve askılı sütyen gün yüzüne çıktı, olay bu. ben hala 150 dolara askılı sütyen mi alacam?
-
kadına bak yokluk onu da vurmuş, döküntü gap arşivini 'benim tarzım' diye pazarlıyor, dikkat edin şimdi bohem yakaları da moda diye kakalar bu sene.