• bugün (221)
  1. en son salonda yaptırdığım manikür sonrası tırnaklarımın hali içler acısıydı, evde kendim yapmaya karar verdim. işin sırrı kaliteli bir baz kat ve tırnak etlerini düzenli nemlendirmekmiş, deneyince anlaşılıyo. bu tarz evde bakım rutinleri özgüveni de tırnak kadar parlatıyor. bazı işler var ki profesyonel ellerden çıksa bile evde yapılanın tadı başka. bakım yaparken kendine zaman ayırmak aslında en büyük luks.
  2. kendi tırnak bakımını evde yapmak aslında sanıldığı kadar zor değil. önce ellerinizi ve ayaklarınızı ılık suda bekletip yumuşatın, sonra etrafındaki ölü derileri itmek için bir itici çubuk kullanın. tırnakları fazla kısaltmadan şekil vermek önemli, derin kesmek iltihaba sebep olur. ben kendi jel ojemi bile evde sürüyorum, bir iki denemeyle oturuyor. haftada bir akşam kendinize ayırın, hem dinlenirsiniz hem bakımlı olursunuz.